kompletný strešný systém - okrem základných škridiel máme v ponuke širokú paletu doplnkových strešných prvkov, ktoré umožňujú dokonale funkčné položenie strešnej krytiny Leier.
Dodacie podmienky Leier:
1. Tehly a výrobky LEIER sú predávané na ucelené palety.
V prípade dodávky rozbalenej palety sa učtuje príplatok 20% z ceny tovaru. (neplatí pri prekladoch a stropnom systéme)
2. Minimálne odberné množstvo nie je stanovené. Cena krytiny zn. Leier je fco. výrobný závod (Hajduszoboszlo - Maďarsko),
to znamená, že k cene výrobku sa pripočítava cena za dopravu.
Orientačný cenník dopravy podľa pásiem
3. Možný je aj osobný odber priamo z výrobne Leier v Hajduszoboszlo (HU).
4. Tehly a výrobky LEIER sú balené na vratných paletách s označením EUR alebo ČERVENÁ.
EUR palety - brúsená tehla, tehla, betónová krytina, keramické preklady
Červené palety - komínové systémy
Palety sú zálohované a vratné 9 mesiacov od nákupu. Záloha za 1 paletu je 11,40 Eur s DPH. Výkupná cena za 1 paletu je 9,60 Eur s DPH.
Palety vykupujeme po celom Slovensku za poplatok 49 Eur s DPH.
Palety vykupujeme nepoškodené. Polámané, zhnité, odlámané časti dosiek, zablatené nevykupujeme.
Podmienky uzávania EUR paliet.
5. Vykládka tovaru autom s Hydraulickou rukou:
K dodávke tehál a výrobkou LEIER je možné si objednať aj vykládku hydraulickou rukou.
Doprava je účtovaná sumou 1,40 Eur s DPH/km. Vykládka je účtovaná cenou 3,30 EUR s DPH/pal.
6. Záručné podmienky, zodpovednosť za chyby a reklamácie chýb výrobkov LEIER:
Výrobca zodpovedá a ručí za chyby výrobkov LEIER a tovaru v rozsahu stanovenom obchodným príp. občianskym zákonníkom.
Reklamáciu na chyby výrobkov LEIER, prípadne ich poškodenie musí kupujúci uplatniť bez zbytočného odkladu, a to
ešte pred zapracovaním do stavby. Tovar musí reklamujúci skladovať až do konečného rozhodnutia tak, aby bolo možné objektívne
zistiť stav reklamovaných výrobkov .
Kvalita výrobkov LEIER je daná normami, ktoré sú uvedené vo vyhlásení o zhode
V prípade vzniku reklamácie,reklamáciu zdokumentuje kupujúci, zasle fotodokumentáciu predávajúcemu
a ten to ďalej pošle výrobcovi, ktorý sa dohodne s kupujúcim na spôsobe riešenia reklamácie.
Reklamačné nároky budú riešené podĺa dohody so zákazníkom nasledovne: :
- náhradnou dodávkou,
- poskytnutím zľavy,
- dobropisom.